2 jun 2009

Hari ni pagi-pagi jumpa puan normah dari ppim... Just nak tanya keadaan ok ker tak..... And nak inform kat nanti saya dah mula bertugas di klcc dari 3 hingga 5 jun 2009 then jumpa ngan boss bgtahu ada pemeran kat klcc..
Then pegi amik poster bgan brosure kat bukit kemuning..... Just arrive kat uitm... Jue tipon kate mama terseliuh tulang belikat... Baya dah masuk kerja ... Kat cyberjaya... So saya kol sahabat saya Rizal kat uilc nak inform kater saya g klcc sendiri...then I balik rumah.. Amik mama bawak g klinik di seksyen 2...dah selesaidah di klinik.

Nak dijadika cerita... Tetiba kereta saya... Memancut minyak hitam... Dah pulak... So saya amik teksi untuk hntar mak saya ke klang..

Dab saya pun mula lah amik teksi... So saya tanya macam ni

"Pakcik .. Tolong hantar saya ke klcc boleh...? " Dia pun cakap
"Tak g sana lah"
"Oklah... Terima kasih... Pakcik.."

Dalam hati saya terdetik... Kenapa teksi boleh mmilih penumpang...so pada pendapat sya kalo macam ni baik tak payah bawak teksi...
itu pendapat saya... Bagaimana pulak ngan kengkawan...? Mari kita bincangkannn... Kalau sudi lah..
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments