1 May 2009

Idzwan

Hari ni penat betul... Pagi-pagi ada meetng dengan UILC dan Juga meracipta sdn bhd. Meeting bermula lewat sikit.kerana pihak syarikat terlupa jalan ker menara S n T. Tapi alhamdulillah jam 11.30 meeting dah selesai..
Kemudian saya dimaklumkan jam 2.30 ptg ada meeting pasal castor wheel program SMIDEX 2009 di KLCC. So nak taknak kener lah tunggu kat PTAR 3....dalam meeting yang kedua ni banyak jugakk benda nak kener buat maklumlah projek buat reramai.. Tetapi banyak sangat yang ... Cepat putus asa... Mungkin inlah yang dikatakan bangsa melayu ini pantang dicabar... Kerana bila ada cabaran cepat sangat putus asa..... Alhamdulillah. setakat ini saya masih lagi dikurniakan oleh allah s.w.t kekuatan untuk meneruskan perjuangan...hihihi..cam politician lah pulak...
Balik kepada cerita tadi saya terus... Tahan sharimaan untuk buat kan saya poster jenis AO... Design nak kenee submit... Hari ni kalo tak esok poster tak dapat... Persiapan kat KLCC petang esok... Ahli Smart pulak ramai yang cuti... Hish pening kepala saya... Nampak gaya. Saya dengan encik katmidi jer lah berdua... Di KLCC sampai jumaat ni..... Last sekali nak ucapkan terima kasih lah kepada Pihak Pengurusan PTAR yang dari awal lagi memberikan sokongan dari mula hingga sekarang..

Jue

Dari pagi tadi sedang giat menyiapkan tempahan sulaman dari PEJABAT BELIA DAN SUKAN DAERAH KLANG.. 50 helai jaket..
Iffat pulak cam biasalah aktif jer..penat jugaklah nak kejar..

Mama

Sibuk tengah siapkan tempahan pelamin... Untuk sabtu ni....

Camtulah aktiviti keluarga Julidz hari ni...sibuk mengalahkan Jabatan Perdana Menteri..

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments